BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 12, 2009

gempar !! gempar!!

seperti tajuk di ats..gempar!!
kenapa ya??
woahhh..sebab president club bachelor CC (salu ngaku diri tu masih bachelor walhal diri sndri tau2 la spam~~ opss)

iyer..seperti nama telah kusebutkan di ats..Spam

Spam dgn semangat waja nye telah mencalonkan diri sendiri sbg PM (program @ projek manager) utk ahli2 tetap program CC..

cadangannyer seperti msg yg telah dihantar melalui emel dibwh..

Lame Forum ni Menyepi..
Meh Sini aku datang Buat Onar!!
@@Party liar di PD@@
sabtu malam ahad ni.
ade berani..turun la..
makan??BBQ..
Tempat Tinggal??kHEMAh suda..KalaU yg BerhArta..Chalet bole
YaNg Xde Khemah MaCam Abby ade, Keta temPAt penginapan
suda..
Confirmation?? 3 jam sebelum bertolak

nampak tak ape yg sy highlite tu?? 3 jam sebelum bertolak...wahh..dasat tuh

kenapa dasat??

selama ni..PM yg terbaik yg mmg patut diberi pujian adalah Abby sbb segala perancangan yg beliau lakukan salu menjadi...sbb perancangan n penelitian awal..(beza laki n pempuan wat keje..)..kne confirmkan at least sehari sebelum bkn nye 3 jam...(hihi...ni sbg cabaran utk Spam supaya program ni berhasil) MyEm0.Com..tahniah kpd ABBY.. Spam cuba utk menunjukkn bakatnya & menyaingi Abby setelah berkali2 programnyer terbengkalai..opss...MyEm0.Com

Trip ke Kalumpang yg sgt best adalah hasil air tgn Abby jd PM..


haa..tu gmbr kami gi Kalumpang..mandi manda di air terjun..Abby kiri skali, sherry the merry tgh (mst rahman sengih smpi telinga & plg comot tu aku la)


seronok ke mandi manda? ..owh tiada aksi 18SX disini yer..astaghfirullah-al-azim..baik2 belaka semua ank2 ni..

opssss~~


semua bertungkus lumus idupkan api utk BBQ


seperti biasa..aktiviti makan2..huduh giler..makan dgn lahapnya aku..sbb sedap+lapar..ayam hangus tu sbb Spam tak pandai jaga api..penat je aku pusing2 ayam tu..


Alhamdulillah selamat sampai balik
Seronok di Kalumpang..jauh perjalanan & agak mem
enatkan setelah mandi manda..MyEm0.Com

Pastu Abby
organized program lain iaitu Bachelorette Party..khs dibuat utk meraikan pertunangan Ita..congrats Ita..tp time ni aku tak dpt dtg sbb kepenatan balik dari PLKN..huh..rugi..tp menjadi + best juga tu...Sebenarnya byk lg program yg Abby jd PM..time kitrg masih blaja dulu pon Abby gak yg jd PM..aku mmg x layak..keskes MyEm0.Com

Skrg ni..masa utk Spam menunjukkan bakat jd PM..MyEm0.Com

owh dikesempatan ni juga aku nk wish epi belated bday kat ABBY..sory lambat wish yang...aku terlewat tau..but better late than never..

Abby dan posing mautnyer..


nota jari manis: Spam..adakah aku telah menambahkan semangat ke dalm diri ko supaya berhasil program nih?? MyEm0.Com MyEm0.Com

7 comments:

squallx840 said...

Bila masa lak sepam jadi prez cc bachelor club ni???

Aku dh digulingkan ke?

Ni yg nak kene gi Mahkamah Tinggi ni...

roserz said...

ehh..aah..silap2..ade wat undi tak percaya ke aritu utk gulingkan ko aiman?? hakhak..

yer..my fault..Pres masih lagi berpihak pada Aiman..

hehe..

fa-aja-aja said...

uikss..
macam ku xpecaya itu muka akak time makan..
kekekek ;p

Athiruddin said...

minah sorg ni mmg. makan x ingat punye.....tgk size le....lalalalalala~~~

roserz said...

at least kita mkn saiz bertambah org ckp kita sihat..tp kalo kuat mkn juga tp saiz tak bertambah malahan makin cekeding..bek gi cek kt spital cepat...bahaya tu..=p

fa-aja-aja said...

alamakkk..
bang,kita dua kena pegi spital ni..
kohkohkohkoh

misisitukangtulis said...

Jangan lupa..aku n Shamimi memang selalu wat muka x malu n menempel~ Haha..tp ktorg da ada plan kali ni..huhu