BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 8, 2009

buku lagi..

haihh..pesal tetiba ku rasa mo beli buku baru nih
ttb rase nk gi carik buku motivasi lah..utk memotivasikan diri aku yg tgh down
nk memantapkan semangat kobar2 yg pernah aku miliki sewaktu mula2 aku nekad utk teruskan wat master degree nih
semangat yg meyakinkan aku akn jln yg aku pilih
semangat yg membuatkan aku utk terus gigih

tapi...

mana semangat tuh sekarang nih...
masih ada sisa2 je yg tertinggal..
kenapa nih boleh jd cam nih..
aduh...pelik!!
setan byk sgt menghasut..
kalo aku duk kt bilik atau balik rumah..ttb semangat tu dtg kobar2
semangat utk cepat dtg lab
sbb dlm otak tuh dh byk pk bnd apa nk wat utk research arini..

tapi..

bila sampai lab..
lain pulak jadinye..
keje aku..
baca blog..
update blog..
facebook..
pastu muvie
adehhh!!!

pastu tetiba je cuak sbb tgk jam dh kul 330 ptg..tp 1 keje pon tak wat
haihh..apa nk jadi nih...
rasa nyesal sbb tak wat keje tuh..
rasa masa dah terbazir giler..

tapi..

perkara yg sama berulang keesokan harinya
adeh...
pastu nyesal balik..
pastu ttb cuak balik bile Dr emel mntak paper..
hehe..dh siap dah..dah anta dah..

tapi...

kena tambah experiment lg..
sbb tak cukup proof nk wat comparison dlm result..
ye...
itu yg sepatutnya aku buat
wat experiment ..experiment..experiment..

so sekarang kena start mengira NPS dh nih..utk tumor to backround ratio (TBR) yg sgt byk
yeayyy..kerja akhirnya

p/s: mmg nk carik jugak buku motivasi nih utk bermotivasi kuat skit..tp tak tau la bila mo baca tu buku..buku invest pon lom abis baca lagi..aritu ikut Mr. Juniper balik Genting..pastu masuk bilik bawah tuh..aku tgk byk buku kepunyaan abah Mr. Juniper..ermm...syokk tgk..then aku pon ade tgk 1 buku nih mcm best..psl human communication theory..i like to learn about human..pastu aku pon ckp kt Dr. Amin Senin yg aku pon mo pnjm buku tuh.hehe..pastu beliau pon mncdgkn ada beberapa buku lg mcm tu kt opis..sy senyum je sbbnye mmg sy nk tp bile nk stat baca n abis ni xtau la..segan pula sbb tahap kecepatan membaca sy tak sama seperti beliau..heeee~~sy suka tgk n kumpul buku..

0 comments: