BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 29, 2009

langkah longlai

seperti biasa selepas subuh aku tdo balik
pagi ni aku bgn lepas subuh tgk jam..owhh dh puku 8.17 am...
seperti biasa dgn langkah y longlai amik towel & gi toilet..mandi daa..

siap pakai baju ambil beg mahu melangkah keluar..ttb hp ku bny msg msuk
aku tgk kak ejarn msg offer part time rm100 per day at klcc 8-12 may ni..
hati rase seronok sbb duit lg..haha..
sejak 2 menjak ni focus mncari duit tu begitu membuak2
aku reply nk bape org smbil hati senyum gembira
kak ejarn reply balik ..she need 4

aku melangkah keluar bilik
aku nmpk fida baru keluar blk nk ke lab
aku pon tarik pintu bilik ku (utk menutup)
tp seperti biase pintu aku tu bengong..ahhh..susah betul nk tutup
dummmm!!!
satu kepala terjenguk keluar dr pintu dpn blk aku
woit ros..ko mengamuk ke?
owh..kak che rupenye...

gotcha!!!
org pertama yg aku tny psl part time tu..
dan she say yes!!

smp lab..bukak emel..
arghhhh!!!!
ros,
apa status paper?

From Dr. Iqbal

sebenarnye bukan stress tp syukur sbb akhirnya focus aku dh berbalik semula...
walopon detik hati berkata...
aduh...paper tak siap lg..ape aku nk goreng kt Dr nih..
tp smp sekarang aku masih senyap
tak reply emel Dr tuh..
dlm otak ni dah terpikir psl part time td tuh
tp mission aku..b4 aku gi keje tu..aku kne siapkan paper nih
ape yg mnjd mslg bkn la paper..tp ade 1 part research aku utk paper tu aku tak dpt nk buat
sbb tu la aku jd hilang focus terus

dlm mase risau2 ni
masih sempat lg aku menulis blog
blog, blog, blog

baik..
mahu smbg wat paper..
pastu pikir ape yg patut aku bgtau Dr pasal part yg aku tak boleh buat tuh

0 comments: