BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 28, 2009

arghhh..wut happen to me???

stress..dunno why but really stress..

sumtime feel like i lost my focus...please...why dis thing happen to me??

i hate dis feeling...

wut happen to me???....

ari2 dtg lab..i work for nothing!!..sume bnd aku tak blh nk buat...research aku cm dh terbengkalai nih...arghhh..pesal ngn aku nih?? ttb mood utk stdy tu dissapear..all of sudden....apekah yg mengganggu fikiran ku ni?? aku sndr pon tk paham..why?? why? why??

ape yg patut aku lakukan utk pulihkan kembali smngt aku nih??

YA ALLAH..bantu lah hambaMU yg lemah ini...kembalikan lah focus ku...ampunkan segala dosa2 ku..kuatkan keimananku & kentalkan la hatiku ini..amin..amin..amin Ya Rabbal Alamin

1 comments:

fa-aja-aja said...

alamak..nape nih..