BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 29, 2009

happy birthday mas!!


hepi besday mas!!!

wah..nmpknye dlm bab umo2 nih ko mmg juara..sbb aku walo cmne pon xkan berjaya mengatasi ketuaan yg dimiliki oleh ko mas..MyEm0.Com

nama pemilik gambar ialah MASTURA AZMAN...
berasal dari pahang
umur..haruslah lg tua dr aku..yg sudah masuk 24 arini..


saya??
masih muda lg...MyEm0.Com

cmne aku kenal minah senget nih?? MyEm0.Com

dah tentu la ktrg duk 1 kolej..kolej sebelas, UPM..terunggul dulu, kini & selamanya

die ckp die rindu kt aku..tp smp skrg aku xpenah dgr die ckp nk jmp aku!!MyEm0.Com

belanja la makan ke ape ke..kata dh keje kan??MyEm0.Com

hihi..mas ni cmne orgnyer??

mas ni comel orgnyer..plg cun la..kalo aku diri sebelah die..org xkn nmpk kecunan aku lg dah..MyEm0.Com

hehe..mas ni berhati mulia..baik..tp dia ni lurus orgnyer..salu je kne buli..sape yg buli??
haruslah aku..MyEm0.Com..gurau2 je mas..

hehe..

mas..aku doakan semoga ko berbahagia dgn org yg syg giler kt ko..jgn crk org yg buta hati mas..aku kesian kn ko..ehhh.boleh ke tulis cmni mas?? MyEm0.Com
semoga apa yg ko impikan akan menjadi kenyataan..aku rase ape yg ko impikan skrg ni ialah lelaki itu mencelikkan matanya...kan?? kan??

pastu nnt kalo lelaki itu atau lelaki yg lain telah mencelikkan matanya bile berjumpa ko..cepat2 la mensuapkan nasik minyak ke dlm mulut ktrg yg sdg menunggu nih yer..

ok...
last skali

hepi beday buat mas yg sentiasa jelita ( MyEm0.Com aku bg la ko semepna ari jadi ko ni)

6 comments:

fa-aja-aja said...

haha..poyo la kak ros nih!
kiut tuh gambar2..
hepi bday kak mas! ;D

misisitukangtulis said...

dekda...lawanya blog ko skang...nnt nk amek kelas tutorial la dgn ko...haha

mas azMAn said...

ehh ross
walaupon ko ni slali gaduh nagn aku
(gaduh2 manja)
but ak mmg terharu thp gaban ngan ape yg tulis dlm blog
perlukah ak terbang n cium ko skang!!!
ak akan frame kan and print kan page ni..hahaha
letak kat opis

roserz said...

ipa--> anda baru tau ke thp kepoyoan saya?? miahahaha...sedap sungguh duduk bersantai di rumah keluargamu ni..miahaha (gelak setan)

musyi--> asalkan poket masyuk..aku on je..miahaha

mas--> aku ni baik orgnyer..org cun mmg slalu baik...hahhaa

Azy said...

kiut jgk kucing2 tu.. nda bulih jadi ni..
mau jgk~ kekeke

roserz said...

haha..bkn ke kak azy mmg byk ade kucing2 tuh?..hehe