BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 12, 2009

rutin wajib 2 minggu ni..

bangun pagi2 kne rendam towel dlm air panas dlu....pastu tuam kat mata belah kanan ni...

malam2 balik bilik kne rendam jugak towel dalam air panas..pastu tuam kat mata belah kanan ni lagi...

pastu kne letak ubat yg bernama Chryp**** (lupe la pulak ape name ubat tu) tp sejenis ointment..letak kt dlm mata ni...

kenapa saya perlu buat begini????

sebab....mata saya ada bengkak..yg sudah lebih sebulan tak surut2..jumpa Dr kt pusat kesihatan..Dr tu takley nk wat pape..so die refer i kt opthometris kt hospital serdang..then i pon pergi la..pastu tu Dr. pakar tu cakap kat i..dalam masa 2 mgu wat seperti yg saya dah bgtau kt atas tu...then kalo xbaik jugak..kita kasi potong!!..uikss..tokojut den Dr ni ttb je ckp kasi potong..padahal aku xtau ape yg berlaku kt mata aku ni...at least bgtau la dlu..ade ape dlm mata ni...cmne bole jd cmni..ni tak..ttb je kasi potong..aduyai...risau aku...mudahan2 aku mata ni akn elok dlm masa 2 mgu ni..kalo boleh xmo la potong2 nih...kalo potong bulu mata tkper la jugak...xsakit pon...aisshhhh....

0 comments: