BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 19, 2009

i- CHARGE?? apa tu?? baca dulu..

salam...

arini sy nk memperkenal 1 produk baru..(sebenarnya bukan baru..di Jepun dah lama tp baru nk bertapak di Malaysia) teknologi jepun..dicipta khas utk kereta anda .. i-CHARGE sgt berbaloi untuk dimiliki..
meh kite tgk gmbr dulu...

see..dapat gold award lagi tu

and the stories go on..

Tahukah anda betapa pentingnya kuasa voltan terhadap pergerakan dan jangka hayat sebuah kereta? Kebanyakan masalah kereta yang timbul adalah berkaitan dengan bekalan kuasa voltan yang tidak stabil, sehingga ia berubah menjadi masalah yang serius. Biasanya, pemilik kereta selalu meminta bantuan mekanik apabila kereta bermasalah. Namun, mereka gagal menemui sebab utama dan jalan keluar untuk menangani masalah tersebut. Apa yang menyedihkan, pemilik kereta pula terpaksa berkompromi atas masalah tersebut. Cuba anda fikirkan, “mencegah lebih baik daripada merawati”, jadi, kita berbelanja demi menjaga kesihatan badan, begitu juga dengan kereta kesayangan kita. Berbelanja kecil dalam penjagaan kereta terdahulu bagai suatu pelaburan yang mendatangkan hasil pulangan yang berbaloi kepada anda kelak.

Sistem litar elektrik dan penggunaan petrol kereta juga berhubung kait sesama lain. Jika sistem litar elektrik itu usang, ia bukan saja semakin menghaus petrol kereta, penekan petrol bermasalah, kadar penghidupan enjin rendah, malah penukaran gear kereta juga tidak lancar. Kesemua masalah ini mungkin akan berlaku sebab satu kecacatan kecil yang timbul dalam sistem litar elektrik kereta. Jadi, untuk mencapai tahap penggunaan kuasa voltan kereta yang optimum, anda perlukan satu sistem litar elektrik yang sempurna dan stabil. Kini, kemunculan i-CHARGE, produk elektronik Jepun yang terbaru dan dihakpatenkan ini berupaya untuk membaiki kestabilan sistem litar elektrik kereta menerusi Pemantap Voltan. Sebaik sahaja i-CHARGE digunakan, kereta anda akan dikawal sempurna kerana ia berupaya mengatasi semua masalah kecil yang disebabkan oleh kuasa voltan yang tidak stabil. Satu lagi kelebihannya, cara pemasangan i-CHARGE ini amat mudah. Ia akan beroperasi apabila anda menyambungkannya kepada suis pencucuh(tempat lighter tu..pasang dlm kereta jer), tanpa memasang sebarang alat-alat kelengkapan pada tangki petrol yang mungkin merosakkan kereta anda.

Ciri-Ciri Khas i-CHARGE
Pemantap Voltan i-CHARGE merangkumi 3 sistem, yakni :
Sistem Pemantap Voltan
• Sistem Doktor Bateri
• Sistem Pengurangan Gangguan


Fungsi dan Keberkesanan i-CHARGE
• Menjimatkan petrol secara berkesan
• Menstabilkan gerak balas RPM
Meningkatkan tork enjin (engine torque)
• Meningkatkan kuasa motor enjin kereta
Mengoptimumkan fungsi alat-alat kelengkapan elektronik dalam kereta


untuk mengetahui maklumat lanjut tentang kelebihan produk sila click sini

bagi anda yg berminat..kami ada produk testing untuk menguji keberkesanan produk ini..

sila hubungi saudara Din 017-2360551 (mnp celcom nih..hehe) untuk keterangan & produk testing..

sekian..

p/s: ini bukan bahan pelincir atau pil penjimat minyak..bnd2 tu sume boleh merosakkan kenderaan..buktinya abg saya sndr pernah memakai pil tersebut tp akhirnya keretanya mengalami kerosakan dan terpksa menukar fuel pump (mahal tu..padahal kereta tu baru beli 2 thn dah nk kne tkr fuel pump..bknnya kete 2nd hand tu..baru betul tu.. dan begitu juga dgn sedara sy yg terpengaruh gune pil tersebut mgalami mslh yg sama..) i-charge..tiada masalah..memang jimat..kami dah guna..anda bila lagi??

0 comments: